0

Nincsenek összehasonlítható termékek.

Gyakran Ismételt Kérdések

A weboldalon feltüntetett árak, bruttó árak?

Természetesen igen. Áraink már az ÁFÁ-t tartalmazák.

Regisztráció nélkül is vásárolhatok a boltban?

Igen. Ebben az esetben nem kell megadnod jelszavad és mi sem készítjük el fiókod. Bár bízunk benne, hogy termékeink elnyeri tetszésedet és a jövőben is rendelni fogsz tőlünk. Ebben az esetben érdemes, hogy regisztrálj, hisz legközelebb már kényelmesebb lesz a rendelésed leadni.

Hol találom a teák kiszerelését?

Minden teánál megtalálható, hogy hány grammos kiszerelésben árusítjuk. A feltüntetett ár az adott kiszerelésre vonatkozik.

Növekszik a kiszállítás ára, ha több terméket rendelek meg egyszerre?

Természetesen nem. Ha 10.000 Ft felett rendelsz, akkor ingyen szállítjuk ki a csomagot, bármilyen belföldi címre. Egyéb esetben ennek a díja egységesen, csak 990 Ft.

Nem Magyarországon élek, tudnak kiszállítást vállalni más országba is?

A DPD futárszolgálat segítségével lehetőségünk van a környező országokba (Csehország, Szlovénia, Szlovákia, Románia, Ukrajna, Horvátország) csomagot küldeni. Ezekbe az országokba hazaitól eltérő szállítási feltételekkel, egyéni megbeszélést követően tudunk csomagot küldeni.

Leadhatom a megrendelésemet telefonon vagy e-mailen keresztül is?

Igen, ügyfélszolgálatunk várja megrendelésedet.

Ha e-mailben szeretnéd leadni rendelésed küldj egy levelet a megrendeles@zoetea.hu e-mail címre. A levélben írd le a szállítási nevet, címet, telefonszámot és hogy milyen terméke(ke)t szeretnél megrendelni, illetve utánvéttel vagy előre utalással szeretnél fizetni. Ha a számlát más névre kéred, írd le a számlázási adatokat is.

Ha telefonon, akkor ugyanezeket az adatokat kell majd lediktálnod kollégánknak, aki felveszi a rendelésed, melyről visszaigazolásként e-mailt is küldünk.

Milyen átvételi lehetőségek vannak?

Az oldalon jelenleg a házhoz szállításos lehetőség szerződött futárszolgálatunkkal a DPD futárszolgálattal érhető el. E mellett lehetőség van Webox csomagautómatába kérni a csomagot (ha utánvéttel kéred itt csak bankkártyával lehet fizetni)

Honnan tudom, hogy a rendelésemet mikor kapom meg?

Ha délelőtt rendelsz és van készleten a termékből, még aznap feladjuk a csomagot, ha dél után, akkor a következő munkanapon adjuk át rendelésedet a futárnak. Minden esetben, amikor rendelésedet átadtuk, kapni fogsz egy e-mailt, amiben megtalálod rendelésed csomagszámát is. Ezzel tudod ellenőrizni a https://www.dpd.com/hu oldalon, hogy éppen hol jár a csomagod, illetve a DPD ügyfélszolgálatától telefonon tudsz pontosabb adatokat (pl. a futár száma) kérni. A DPD futárszolgálat, minden esetbe telefonon fog értesíteni a csomag érkezéséről, így a pontos időpontot is meg lehet vele beszélni.

Webox esetén a rendelés állípotárol folyamatosan emailt kapsz.

Milyen lehetőség áll rendelkezésre még, ha az első kézbesítés nem jött össze?

A DPD futárszolgálat, minden esetbe telefonon értesít a csomag érkezéséről, így a pontos időpontot is meg lehet vele beszélni. Amennyiben mégsem tartózkodnál a helyszínen, a futárszolgálat további két alaklommal megkísérli a csomag kiszállítását. Sikertelen szállítás esetén a termék visszakerül hozzánk, a központba.

Webox esetén 3 napig marad a csomag a terminálba.

Lemondhatom a vásárlást azok után, hogy megkaptam a megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mailt?

Igen. De kérünk, mindenféleképpen még 15:00 előtt jelezd ezzel kapcsolatos szándékodat. Ezt követően, már átadtuk a futárnak a rendelésedet, emiatt a szállítási költséget sajnos nekünk is ki kell fizetnünk.

Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?

Kollégáinkat telefonon Hétfőtől – Péntekig 10 – 18 óráig érheted el a +36 20 465 2826 telefonszámon, vagy a weboldalon, chaten keresztül. E-mailben pedig a ugyfelszolgalat@zoetea.hu email címen (ezekre a levelekre akár este, vagy hétvégén is válaszolunk).

Mennyi a szállítási költség?

A házhoz szállítás egész Magyarország területére 990 Ft, Webox esetén 690 Ft. 10.000 Ft feletti rendelés esetén pedig ingyenes. További részletek a szállítás és fizetés oldalon.

Mi a teendőm, ha vissza szeretném küldeni a terméket, és nem kérek cserét?

Természetesen 14 napon belül bontatlan csomagolásban visszaküldheted a terméket. Ebben az esetben a visszaküldés költsége téged terhel. Kérlek, ezt minden esetben jelezd ügyfélszolgálatunknak. Amint megérkezett a csomagod visszautaljuk a megküldött bankszámlaszámra a teljes vételárat illetve az első szállítás költségét. Postai úton a magas költségek miatt sajnos nem áll módunkban visszaküldeni a rendelésed ellenértékét.

Hogyan tudom kifizetni a terméket?

Jelenleg két féle fizetési mód közül választhatsz:

  • Utánvét: A megrendelt termékeket a futárnak fizeted ki kézpénzben. (ez a leggyorsabb)
  • Előre utalás: Megrendelésedet összegét bankszámládról közvetlenül bankszámlánkra utalod át. Amikor megérkezik a rendelésed ellenértéke aznap vagy másnap feladjuk csomagodat.

Előreutalás esetén milyen bankszámla számra utaljam az összeget?

Számlaszámunk: 11704021-20006297. Számlavezető bankunk: OTP. A közleményben minden esetben írd be a rendelésed azonosítóját.

Hogyan kaphatom meg a számlát?

A számládat minden esetben a csomagban fogod megtalálni.

Személyesen is át vehetem a terméket?

Sajnos még nincs személyes átvételre lehetőség, de dolgozunk az ügyön. Hamarosan több helyen is találkozhatsz a Zoé tea márkával.

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?

Először mindenféleképpen ellenőrizd, hogy nem érkezett-e a visszaigazoló email a ’Spam’ mappába. Általában ott megtalálod. Ha mégsem, hívd fel ügyfélszolgálatunkat és megmondjuk, hogy biztosan beérkezett-e rendelésed.

Hol tudom az adataimat megtekinteni, módosítani?

Bejelentkezés után a Beállítások menüpontban tudod megtekinteni és szerkeszteni adataidat.

Hol találom a nyitott rendeléseimet?

Szintén a Beállítások menüpontban. Itt láthatod is, hogy éppen milyen státuszban van a rendelésed.

Hogy működik a kereső?

Egyszerűen csak írd be a keresendő kifejezést, majd nyomj egy enter, vagy kattints a nagyító gombra.

Honnan tudom, hogy egy termék van-e raktáron vagy sem?

Most még csak telefonon érdeklődhetsz a termékek készletéről, de hamarosan élő készletet láthatsz termékeinknél. ­

Tudok bankkártyával fizetni?

Sajnos, még nem. De hamarosan lesz rá lehetőség.

Hol tart a rendelésem?

Bejelentkezés után a Beállítások menüpontban tudod megtekinteni, de e-mailben is kapsz értesítést, ha változik a rendelésed státusza.

Kérhetem a termék cseréjét egy másikra?

A csereigényeket egyedi elbírálás szerint kezeli ügyfélszolgálatunk, érdeklődj elérhetőségeink egyikén.

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Keresd fel facebook oldalunkat és ’Like-old’. Ez után szinte minden akciónkról értesülhetsz. Speciális akciókat is csinálunk hírlevél feliratkozóinknak. Ezért javasoljuk, hogy iratkozz fel hírlevelünkre is, így biztos nem maradsz le egyetlen akciónkról sem.

Más is átveheti a nevemben a csomagomat?

Igen. A futárszolgálattól helyettes is átveheti a csomagodat.

Mikor jön a futár, milyen napszakban?

A futárszolgálat a feladást követő munkanapon, munkaidőben, 8:00-tól 17:00 óra között kézbesíti a rendelésedet. Pontosabb információt nem tudunk nyújtani, mert a futárszolgálat munkatársai sok csomaggal dolgoznak, és ezért nem tudjuk előre, hogy pontosan mikor történik majd a kézbesítés.

Mi történik, ha jön a futár, de nem vagyok a helyszínen?

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelésedet. Ha az első sikertelen, akkor felhívnak telefonon, és időpontot egyeztetnek veled az következő kiszállítás időpontjáról.

Sérült a kézbesített csomag. Mit tegyek?

A csomagot nem bonthatod ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben először ellenőrizd a kiszállított doboz csomagolásának sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérd meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsd nekünk. Ha nem ellenőrzöd a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt rendezni!

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.

A teák milyen szavatossági idővel rendelkeznek?

A Zoé teákat zárt dobozokban és aromazáró csomagolásokban kapod, így akár 2 évig is megőrzik aromájukat és a szavatosságukat. Mindegyik termékünkön megtalálod az erre vonatkozó pontos dátumot. Javasoljuk, hogy felbontás után, az eredeti Zoé íz megőrzése érdekében, fogyaszd el teáinkat 1-2 hónapon belül.

Hol tudom a jelszavamat módosítani?

Bejelentkezés után a Beállítások menüpontban tudod megváltoztatni jelszavadat.

Elfelejtettem a jelszavamat. Mit tegyek?

Add meg e-mail címedet és a Belépés oldalon lévő "Elfelejtette jelszavát" gomb megnyomását követően, rendszerünk új jelszót küld Neked, az eredeti felhasználóneveddel együtt. Belépés után rögtön módosíthatod jelszavad.

Rólunk

Célul tűztük ki, hogy a tea szeretetét minél több emberhez eljuttassuk Magyarországon. Legyen a teázás - akár dolgozol, akár otthon vagy - egy olyan pillanat, amikor egy kicsit ki tudsz kapcsolódni és csak Önmagadra figyelni.

ügyfélszolgálat: +36 20 465 2826 keress minket bizalommal

Vásárlóink mondták

" A tea nagyon finom! Gyorsan megkaptam és meg vagyok elégedve. "

Kiss Jánosné Irénke

" Gyors szállítás. Soha nem ittam még finomabb teát a Barackkoktélnál!!! Köszönöm "

Sándor Dóra

" Nagyon ízlik és hamar megkaptam. Plusz pont jár az ajándék filterért! Legközelebb is Zoé teát fogok rendelni. "

Romekné Kovàcs Krisztina

" Amikor megrendeltem a teákat, arra számítottam, hogy jó minőségű finom teát kapok kézhez, de semmi többre. A Zoé tea messze felülmúlta az elképzelésemet: nemcsak kiváló, finom, eredeti ízkombinációkat rejtő dobozkákat kaptam, hanem kézműves terméket. "

Ü. Sára

Latest Tweets

Facebook

Elérhetőségünk

Levelezési cím (nem bolt): 2145 Kerepes, Kiss Ernő utca 9/a Telefon: +36 20 465 2826 E-mail: info@zoetea.hu

Be social

© 2015 - 2017 Minden jog fenntartva! www.zoetea.hu